Výcviky

ATPL (A)

Dopravný pilot

Absolvovaním výcviku 0 – ATPL (A) Frozen sa klient môže uchádzať o prácu dopravného pilota v komerčných leteckých spoločnostiach. Na tomto základe bude postavený Váš ďalší profesný rast, ktorý už bude zabezpečovať letecký dopravca.

PPL (A)

Je základnou licenciou nevyhnutnou pre štart kariéry dopravného pilota. Oprávňuje držiteľa samostatne riadiť jednomotorové lietadlo na ktoré má príslušný typový výcvik.

PIC CC - Pilot in Command Cross Country

Je kapitolou leteckého výcviku zameranou na navigačné lety po krajine vykonávané v rámci Slovenska, ale aj ďalších krajín ako Česká republika, Poľsko, Maďarsko, Chorvátsko a pod. Navigačné lety sú prevažne plánované do riadených priestorov a na väčšie domáce čí medzinárodné letiská.

VFR Night

Nočný výcvik podľa pravidiel letu za viditeľnosti je vykonávaný výhradne na letiskách s adekvátnym vybavením. Táto časť výcviku je nevyhnutná pre všetkých profesionálnych pilotov.

MEP - Multi-Engine Piston

Výcvik a získanie kvalifikácie CPL oprávňuje pilota pôsobiť v obchodnej leteckej prevádzke. Umožňuje mu pôsobiť ako veliteľ lietadla jednopilotných lietadiel, alebo ako first officer viacpilotného lietadla, prípadne ako letecký inštruktor.

IR - Instrument Rating

Modul určený k výcviku pilotov na lety podľa prístrojov. Tvorí jednu z najdôležitejších a najnáročnejších častí vo výcviku dopravného pilota. Tento modul zahŕňa teoretický výcvik, výcvik vykonávaný na letovom simulátore a praktický výcvik.

CPL - Commercial Pilot Licence

Výcvik a získanie kvalifikácie CPL oprávňuje pilota pôsobiť 
v obchodnej leteckej prevádzke. Umožňuje mu pôsobiť ako veliteľ lietadla jednopilotných lietadiel, alebo ako first officer viacpilotného lietadla, prípadne ako letecký inštruktor.

Minimálne požiadavky

Vek žiadateľa musí byť minimálne 15 rokov v čase začatia výcviku.
Minimálny vek pre získanie licencie PPL (A) je 17 rokov.
Pred prvým samostatným letom musí byť žiadateľ držiteľom zdravotnej spôsobilosti 2. Triedy.
Po zahájení výcviku musí byť držiteľom preukazu rádiotelefonistu.

Teoretická výučba

Teória tvorí 650 hodín a zahŕňa kapitoly z nasledujúcich predmetov:

Prevádzkové postupy
Letecké právo a postupy ATC
Základy letu
Draky a systémy, elektrický systém, pohonná jednotka a núdzové vybavenie
Výkonnosť lietadiel
Hmotnosť a vyváženie lietadiel
Prístroje
Všeobecná navigácia
Rádionavigácia
Plánovanie a monitorovanie letu
VFR komunikácia
IFR komunikácia
Meteorológia
Ľudská výkonnosť a obmedzenia

Praktická výučba

No items found.
Ďakujeme za Váš záujem! Čoskoro sa Vám ozveme.
Zdá sa, že sa niečo nepodarilo. Skontrolujte si vyplnenie všetkých informácií a pokiaľ problém pretrváva, napíšte nám na info@aerojob.sk